Subject: Küsimus magusa joogi maksu eelnõu kohta
From: "Arina Belova" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 10:20:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meie oleme Leedu ettevõte, mis toodab piimatooteid ja müüb neid üle kogu
Eesti. Seetõttu on meile väga oluline selgus seoses magusa joogi maksu
eelnõuga.

Palun täpsustage, kas maks kehtib ka joogitoodetele, mis on valmistatud
piimast (näiteks joogijogurtid, maitsestatud piimajoogid jms) või on need
täielikult maksust vabastatud?

Lugupidamisega /Best Regards

Arina Belova

Administraator-Võrkturunduse juht/Administrator-Trade marketing manager

DZIUGAS Eesti OÜ

Peterburi tn 2, Tallinn 11415 Estonia

M. +37256880095

Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Žemaitijos pienas, AB

Sedos str. 35, 87101, Telšiai, Lithuania

 <http://www.zpienas.lt/> www.zpienas.lt

 <http://www.dziugashouse.lt/> www.dziugashouse.lt